atlasmomyyyyy Genelde benim biter sabah kalkınca nevresim üstünü c3ktiririm kanepeler cektiririm toz için cektiririm hali parke derken ancak yetiyor. Sonra geri takıyorum %100 olunca fişini çekiyorum. Boşu boşuna sarja kalması bana mantıklı gelmiyor ama bu konu hakkında hiç soru sormadım dyson.com a