atlasmomyyyyy Kızlar bişey sormak istiyorum yeni aldık da şimdi bu Lazer başlığı nasıl kullanıyorsunuz. Zeminden halıya geçerken her defasında değiştirmek mi gerekiyor yoksa sürekli kullanmadigimiz bişey mi aydınlatır mısınız
1prensessannesi atlasmomyyyyy tabi değiştiriliyor basliklar bozulur. Ben önce halıları supurup uçlarını kıvırıyor sonra laminatlari supuruyorum
siladgnchdr atlasmomyyyyy evet lazer parkeye sadece ama motor bar başlığı ben her iki yere kullanıyorum hem halıya hem parkeye falan
Aloneeee atlasmomyyyyy önce lazerli başlığı takıp sadece parke ve fayansları süpürüyorum sonra halı başlığını takıp halıları
sadecoffeee atlasmomyyyyy halı başlığı olanı heryere kullanıyorum lazeride derin temizlikte kullanıyorum sadece parkelere
456PlayerEsra Eymenbebeks walla başta bende değiştiriyordum sonra amaaan ne olacak diyip değiştirmiyorum. (Sadece mutfakta kullanırken değiştirmiyorum ) salonda kullanırsam toz başlığı halının üstündekileri daha iyi alıyor ama lazer başlığını genelde mutfağa mutfak halısına da kullanıyorum
cokbilmismom atlasmomyyyyy lazer başlık ince tüysüz ikea halilarini supuruyor. Onun dışında sadece parke ve fayansta kullaniyorumz. Önce ser zeminleri süpürüp daha sonra diğer başlığı yakıyorum süpürülmeyen halilar için
D_deniz atlasmomyyyyy ben halı süpürme başlığı ile komple evin halılarını supurunce onu bı kenara koyuyorum. Lazer başlıkla her yeri geziyorum. Arada toparlar evi çekip çevirir iken şarja bırakın daha uzun kullanırsınız. En son küçük başlık ile koltukları alıyorum o biraz efor harcıyor çünkü şarj bitiyor koltuklardan çıkan toz şaşırtıcı doğrusu
atlasmomyyyyy D_deniz yanı şarjı bitmeden mi şarj etmem gerek öyle tak çıkar zarar vermez mi? Birde Aralık başlığı ile mobilya tozu falan alabiliriz dimi
siladgnchdr atlasmomyyyyy sorun olmuyor özel tasarlandı şarjda durabilir yani dışarı cıkacagın zaman çek fişten yine de mydyson indirdin mi orda fırçaların özelliği yazıyor ben bütün evin tozunu o fırçalarla alıyorum akılına gelebilecek her yere😂😂
1prensessannesi atlasmomyyyyy Genelde benim biter sabah kalkınca nevresim üstünü c3ktiririm kanepeler cektiririm toz için cektiririm hali parke derken ancak yetiyor. Sonra geri takıyorum %100 olunca fişini çekiyorum. Boşu boşuna sarja kalması bana mantıklı gelmiyor ama bu konu hakkında hiç soru sormadım dyson.com a
birerkekbirkizannesii atlasmomyyyyy vallahi değiştiriliyormuş Ama ben ilk aldığım ay çok hevesliydim değiştirdim şimdi halı başlığını kullanmıyorum benim tek tek değiştiremem yani zaten vaktim yok Allah ne verdiyse vuruyorum genellikle lazer başı kullanıyorum bütün eve halı da dahil
atlasmomyyyyy siladgnchdr nasıl yani ben şarja takma olayını anlamadım mesela diyelim evi süpürdüm sarj yüzde 50 kaldı bitmeden takmam mi lazım hep
siladgnchdr atlasmomyyyyy standı var ya zaten oraya takıyorsunuz hem sarj oluyor Duvara monteli olacak yani zarar vermiyor
Araldoram atlasmomyyyyy ben devamlı değiştirmemek için önce halıları süpürme aparatı ila süpürüyorum , sonrada zemin başlığını takıp süpürme işlemini tamamlıyorum daha rahat oluyor benim için