HurremSultannn aklımdan geçenleri sanki sormuş gibisin, benimde 3 yaşında ve 20 aylık olmak üzere 2 tane çocuğum var, 31 yaşındayım ve 10 yaşımdan beri oruçlarımı hep tutum son 3 yıldır emzirme hamilelik emzirme derken tutamadım, bu yıl tutuyorum ama aşırı derecede zorlanıyorum, sanki bağışılşık sistemim çökecek gibi, ya kendime ya çocuklara yetemiyorum, zaten vakitlice iftar bile yapamıyorum, bugün oğlum biraz hasta gibiydi, iftara zar zor bi makarna yapabildim, sofrayıda ezandan 5 6 dakika sonra kurabildim. Eğer oluyorsa bende daha sonra toplu olarak tutmak istiyorum, aslında İslâm kolaylık dini, İnşallah bir bilen çıkıp bizi ayınlatır.