HurremSultannn Bebetonunmotheri yok canım benim bende para vermek istemiyorum zaten tutmak istiyorum borçlarımı ben çok severim orucu ama işte nasip olmuyor dört senedir
Bebetonunmotheri HurremSultannn kışın rahat olur belki canim biraz zaman gecince dene istersen Benim toplam 70 borcum vardi bu sene niyet ettim 45 e düşürdüm cok sukur Kasimda bir baslican ezan 5 te okunuyordu
lidokain HurremSultannn ay ben yanlışlıkla size atmışım yorum başka birine atacaktım eltim veya kardeşime para veriyorum diyen kişiye yazacaktım 😀
HurremSultannn forumgurmesi yaa kim sordu kimmm🤭🤭🤭 kendi küçük işletmemi kurdum kizlarr destek olmak isteyenlere özelden hesabımı vereyim 🤍🤍
lidokain Gamzeay1 ama olmaz ki sonrada olsa tutmanız gerekir sağlıklıym demişsiniz . Allahla sizin aranızda tabi
Deletedmom_897 HurremSultannn Evet zor olur eminim ama işte borç olarak kalır diye tahmin ediyorum ilerleyen zaman da tutarsınız belki 🌸🥰
Zeliff HurremSultannn borç olarak sonrasında hepsini tutmalısınız üç yılda ne kadar birikmişse. Hasta, yaşlı yani orucu kesinlikle tutamayacak durumda olunursa para verilir.
HurremSultannn Zeliff bu sene ile dört oldu rabbim elimdem aldı sanki oruç ayını çok severim halbuki ama nasip olmuyir. Yinede çok şükür bu günümüze inşallah seneye sağlığım el verir🌸
Deletedmom_897 Gamzeay1 Sağlık sorununuz yoksa kefaret olmaz diye biliyorum ama yinede Allah kabul etsin 🌸
Deletedmom_897 HurremSultannn 🤣🤣Demi yaa bebekle gerçekten çok zor oluyor benim kızım okula gidiyor bu halde bile yatıyorum gelene kadar🤣🤣
HurremSultannn Deletedmom_897 valla doğuran gençleşiyor yenileniyor diyen kim onu bulun bana bebek gibi oldum resmen bünyem çöktü 😂
Deletedmom_897 HurremSultannn Kim demiş onu 🙈🙈valla geçen resimlere baktım da ben değilim resmenn 🌸🌸Allahim hepsine sağlıklı uzun ömürler versin ama annelik çok zor 🤣
HurremSultannn Deletedmom_897 amin amin günlük anneme şey diyorum ya bu işler bu kadar zor değildi ben iade istiyorum 😂😂😂 kadında çocuklar senden başka insan görmüyor gel köye taşın diyor 😂
Minel-inannesi HurremSultannn su an oncelikli olaniniz tabiki cocuklarin bakimi. Siz iyi olmalisiniz ki onlarda iyi olsunlar. Dediginiz gibi cocuklar biraz daha buyuyunce sagliginiz elverdiginde borclarinizi tutarsiniz insallah.
HurremSultannn Minel-inannesi inşallah aşkım benim bende tutmuyorum bu yüzden Allah affetsin inşallah