suheyla92 ben de Prima harmonie kullanıyorum gece, aynı dediğiniz gibi ne kadar dolsa da taşmıyor.
Hatta kilosuna göre bi üst numaraya geçmem gerekiyor aslında ama fazladan almışım, sıkma belirtisi olmadığı için kullanıyorum şimdilik bitene kadar. Ona rağmen taşma, sızdırma olmadı.