kelebegiminannesiyim Hanımlar geceleri alt değiştiriyor musunuz? Sabah kızım uyandığında nerdeyse sırtına kadar ıslak oluyor. Geceleri özellikle 1 numara büyük bağladığım halde
ayyyyayy kelebegiminannesiyim ben uykuya daldığından emin oluyorum uyuduktan 3 saat sonra falan muhakkak değiştiriyorum bazen sabaha karşı kalkıyorum değiştiriyorum ama ıslak mendil falan kullanmıyorum uyanır diye direkt bez bağlıyorum ıslak bezle uyumasından iyidir sabah kalkar kalkmaz da yıkıyorum .
mamabear_ kelebegiminannesiyim 7,5 aylık kızım gece kaka yapmayı bıraktığından beri değiştirmiyorum. Çok sayılıdır değiştirme gereği hissettiğim. Gece yatarken daha güvendiğim markadan kullanıyorum. Doktorlar da değiştirilmemesini alışkanlık yapıp isteyeceğiniz söylüyorlar
Bebegimm1 kelebegiminannesiyim ıslak olmasından ziyade bezi komple doluyor doldugu içinde bezi kıyafete kadR mı çıkıyor o zman gece sık besleniyor olmalı beslenmeden önce değiştirin
kelebegiminannesiyim ayyyyayy ya alışır sürekli ister diye değiştirmek istemiyordum ama artık olacak gibi değil hasta olmasından da korkuyorum
kelebegiminannesiyim mamabear_ ben de bayadır geceleri alt değiştirmiyorum büyüğünü yapmadığı sürece ama bayadır dışına çıkma olayımız oluyor o yüzden artık ikilemde kaldım
kelebegiminannesiyim Hep_oyle_olur_zaten kendi numarasını bağladığım zaman 4-5 saatte dışına çıkmış oluyor canım
mamabear_ kelebegiminannesiyim sizin durumunuzda kalsam değiştirirdim sanırım. Gece sık mı besleniyor peki? Benim kızım saat başı uyanır meme isterdi. O zaman sabahına gülle gibi olurdu bezi. Emzirme sayısını azalttım o zamandan beri daha boş oluyor bezi
kelebegiminannesiyim Bebegimm1 beslenme 1 defa bilemediniz 2 defa oluyor ama beslenme olmadığı zamanda aynı canım Üzerini örttürmüyor büyük ihtimalle üşüyor ondan kaynaklı diye düşünüyorum. Kalın giydiriyorum, odasıda 23-24 derece 🤷♀️
kelebegiminannesiyim mamabear_ sık beslenme yok canım. Ama üzerini örtemiyoruz örttüğümüz an açıyor ondan kaynaklı olabilir mi? Üşüyor mu acaba kalın giydiriyorum evim doğalgazlı odası 23-24 derece oluyor 🤷♀️
seda_akkl kelebegiminannesiyim yatmadan önce değişirim gece süt yapmaya gıderken pesımden gelıyo ıcırmeden tekrar degısıp yatırırımm.
kelebegiminannesiyim seda_akkl gece odasına gitmeden önce değişir öyle odasına gider uyuturum. Gece hiç değiştirmiyordum ama sanırım değiştireceğim artık
kagansinem Erkek bebek degıstırmedıgımde tasıyo prima kullanmama ragmen buyuk beden . O yuzden uyuduktan bı dort saat sonra bır kez degıstırıp snra primaaya gecıyorum ozmn hem tasmıyor hemdecok uyandırmamış oluyorum
kelebegiminannesiyim kagansinem ben de büyüğünü yapmadığı sürece değiştirmiyordum ama artık değiştireceğim sanırım
myavocado kelebegiminannesiyim beslemeye kalktığında kontrol edip elbette değiştiriyorum ihtiyaç varsa, çocuğun ıslanması o şekilde uyuması sağlıklı değil, bence kontrol edin 3 saatte bir filan.
Bebegimm1 kelebegiminannesiyim bezin markasını değiştirmeyi düşündünz mü emiciliği yüksek olan kullanabilirsnz birde erkekse gece pipi yukarı kalkıyor yukarı çiş yapıyorlar ben bu sebeple gece prıma kullandıgım oluyordu
berrakhsmnlr Kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum 1 numara büyük bez takmanız anlamsız belden büyük geldiği için sızdırması normal tam beden bez takıp bel kısmını kıvırın o zaman taşma yapmaz tabi bez markasına göre de değişir
kelebegiminannesiyim berrakhsmnlr baby turco kullanıyorum. Kendi numarasını kullandığımız zaman sabaha kadar hiç dayanmıyor. Sızdırma yapmıyor bez dolduğu için taşıyor
mamabear_ kelebegiminannesiyim ay bilemedim ama uyku tulumu denediniz mi hiç? Hem üstünü açmaz. Ama çok ilgisi olmayabilir bu durumla tabi