ikierkekanasii MinikBaligim Bizde aynıydık o damla geçirdi çok şükür kullanın geçecek sizinde. Geçmiş olsun 🌸
MinikBaligim ikierkekanasii dün gece çok şükür rahat uyudu gündüz yine öksürük arttı bakalım bu geceyide takip edicem