kbr2805 [silindi] 5 6 saat bekliyorum yok kesinlikle aynı sütüde aynı şekilde reddediyor şaşırdım kaldım
[silindi] kbr2805 evet bazen inat ediyorlar ama eğer ek gıda donemindeyseniz sevdiği şeylerden vermeye çalışın. Sıvı alımı da önemli su veya ayran verebilirsiniz benim kızım su sevmiyo ayran veriyorum
momas kbr2805 yoo 6. Ayın başında bitti bi ara atak var 29-30. Haftada sonra 8. Ayda asıl atak var biz şu an onu yaşıyoruz 6. Ayı mumla arıyorum
kbr2805 momas maalesef bizimki bitmiyor sıvı alımı durdu süt yumurta alerjisi var hiçbişeyde veremiyorum doğru düzgün çaresiz kaldım
kbr2805 [silindi] maalesef süt alerjik bir bebek yoğurt falanda veremiyorum doktor arayı aç dedi dediğiniz gibi 4 saat 5 saat bekliyorum yine yok acıkmaz mı bir bebek 30 ml bile olsa içer bizde yok asla ataklamı ilgili diyorum yada bi sorun var bizde burda biçok anne benzer şeyler yaşamış ama düzelmiş Umut olmuatu banada ama çok uzun sürdü çok mutsuzum
Neslihannnnnnn 5.5 aylık kaşık mamaya geçtim günde 1-2 küçük kase kaşık mama yiyor marketlerde bi sürü çeşidi var 2-3 biberon veriyorum zorla bi şekilde yutturuyorum toplam 300 cc anca içiyor işte 1 defa da anne sütü o da 100 falan
Neslihannnnnnn 5.5 aylık kaşık mamaya geçtim günde 1-2 küçük kase kaşık mama yiyor marketlerde bi sürü çeşidi var 2-3 biberon veriyorum zorla bi şekilde yutturuyorum toplam 300 cc anca içiyor işte 1 defa da anne sütü o da 100 falan
[silindi] kbr2805 yaa alerjik olması da zor haklısınız yemeyince insan kötü hissediyor. Belki dişi falan geliyordur o dönemde iştahsızlık olur üzmeyin kendinizi
[silindi] MinikBaligim merhaba kaşık mamasına ne zaman başladınız meme ve mama reddi biberon reddi hepsi var ne yaptıysam olmadı her şeyi denedim ama saatlerce aç kalıyor yinede istemiyor
MinikBaligim [silindi] biz 5 aylıkken başladık ve sonra iştahı açıldı 2 aylıkken meme reddi oldu 4 buöuk aylıkken biberon reddi asla içmiyordu 5. Ayda gündüzleri kaşık mama ve ek gıda geceleri zoru zoruna biberon verdim çok şükür iyiyiz şimdi