Hafsakusunannesi Sevginurkederoglu çorapların ağzını su bardağının geniş kısmına geçirin bi gece bekletin ertesi gün giydirin
yagizseliminannesi Sevginurkederoglu ben o lastik kısımlarında ki ince lastikleri söktüm öyle kullandım daha önce lastiği kesmistim. Görüntü olarak ta hoş durmamıştı şimdi her çorabın içindeki ince esnek lastikleri söküyorum
balannesiii Sevginurkederoglu olsun canım belki öyle rahat ediyodue bırak dışarda bıraksın benim oğlumda öyle üstünü cok acar kapatsamda ayakları mutlaka dışarıdadır alıssın corapla yatırmak iyi bişey değil yazık bide bileklerini kesiyorsa
Zeynosmom Sevginurkederoglu aynı dert bende de var. Ben çorabı giydirdiğim zaman lastik kısmını dışa doğru katlıyorum o zaman iz olmuyor
Gulhanb Sevginurkederoglu gece çorapla yatırmamak lazım aslında her uyuduğunda çorabını çıkarmak gerek uyumadığı zaman için de çorapların lastiklerini ayak bileğinde vurabilirsiniz orası biraz daha ince iz yapmaz belki bir de patikli tulumlar da iyi yarar
Bilgehan Sevginurkederoglu çorabı giydirdikten sonra lastik kısmını tekrar geriye doğru katılıyorum hafif. Hiç iz yapmiyor
[silindi] Sevginurkederoglu lastiğini çok derin olmayacak şekilde yarım cm kadar kesin hem kaymaz hemde sıkmaz. Yada lastikleri ütüleyerek biraz gevşetebilirsiniz sıcakta lastik biraz ölüyor sıkı olmaz öyle