Kdz desteksiz oturuyor zaten nörolojiye gittik bizim kendi doktorumuz da çocukta bir problem yok oturuyor demişti evet oturuyor ama kısa süre oturuyor desteksiz 2 3 dk muayene de ve kanda da bir sorun çıkmadı nörolojide Mr istediler her ihtimale karşı ama doktorumuz gerek yok çocuk normal dedi ha şöyle benim bir de büyük oğlum var çok yaramaz ve hırçın ondan dolayı küçüğü çok ortaya koyamadk genel anlamda da hep uyurdu oğlum çok oturma çalşması yapamadık ondan mı gecikti acaba