Kdz bence normal 9,5 aylık oğlum annem merhaba ya da hoşgeldin yapmayı öğretti yani merhaba yada hoşgeldin deyince elini uzatıyor 🤝 böyle yapıyor bi onu unutmadı 😂 arada bir de gel gel yapıyor alkış yapmaya çalışıyor yap dediğimde bırakıyor benimkide bence daha yeni öğrendikleri için arada yapmaları normal