Jenniferlopet girlmomm oğlumda da vardı böyle davranışlar. Vuruyordu kendini yere atıyordu hircindi görmezden geldik yada dikkatini başka yöne çektik. Cok şükür duzeldi. Şimdi 2 yaşında zamanla unutuyorlar canım geçiş dönemi gibi düşün.
girlmomm Jenniferlopet durulmadı mı genelde bi dönem olup duruluyor diyolar yani demem o ki ınstagramda falan çok paylaşım görüyorum 2 yaş inat krizi falan aşırı boyutmuş gibi sizinde öyle mi bizimki de 18 ayda başladı
Jenniferlopet girlmomm aynen öyle canım 18. Ayına göre biraz daha duruldu diyebilirim. Sinirli ve agresif hali geçti gibi. İcinizi ferah tutun geçici bir süreç. Hepsi geçecek