TulayGeriDon Nasılsınız güzel anneler? Çıktım cumaya salladım selaya yapan var mı? Yapanlar çocuğunuz yürüdü mü? Bugün yapacağımız aktivite 😄
TulayGeriDon lAmMelodi 😄uyuyor şimdi. Uyansın yapicam. Yürümese bile tutunup kalksın yada emeklesin😄1 yıl önce ki ben bu yaptığımı görse gülmekten ölürdü 😄😄
FtsCvlk TulayGeriDon benim kızım da 7 aylık. Aynı ayda olan çocuklar çoktan dönmeyi öğrendi hatta emekleyen, tutunarak yürüyen var ama benim kızım uzanmayı bile istemiyor. Tembel olabilirler mi 😂 (bu arada doktor normal dediği için problem yapmıyorum)
yirmiikikasim23 TulayGeriDon benim bebegimde aynisiydi doktora goturup kan dahi verdim baya takmistim da yasina dogru hafif siralama yapti sonra misafirlige gitmistik bir baktim oglum odasinin ortasinda yuruyor 😀
TulayGeriDon barbiee_ ya deme öyle. Bizde gelişim geriliği var. 1 yaşında tekrar gelişim testi istenecek. O zamana kadar biraz yol katetsin istiyorum. Çünkü hiçbir istek heves yok. Aksine inat. Ayakta durdurmaya çalıştıkça totosunun üstüne oturmak istiyor
barbiee_ TulayGeriDon haaa bilmiyordum canım. İnşallah bir an önce yürür minnoşum. Kilosunda mı gerilik var
TulayGeriDon barbiee_ kilosu normal 9 kg. Ama kilo alımı durdu. Boyu uzun, 1 yaş boyuna gelmiş bile. Ama baş çevresi küçük. Ayriyeten dönmeyi 9. Ayda becerdi. Dönmüyordu.
aybarsmom34 TulayGeriDon Ay dalga geçilmesin denk mi geldi bilmiyorum ama ben yaptım ve benimki yürüdü sjsjsjs 12 ay 23 günlük 😂 tam 1 yaşını birkaç gün geçti ve yürüdü
TulayGeriDon FtsCvlk bende 9. Aya kadar bekledim. Dönmüyordu. Nöroloji ye gittim. Gelişim testi istedi. Gelişim geriliği çıktı. 1 yaşında tekrar 18. Ayda tekrar gelişim testi vericez. Eğer hala varsa o zaman tedavi veya fizik alacak