cLearQueen Bebeğin sürekli emmesine rağmen kilo alımı düşükse ve doktor çocuk gastroya yönlendirdiyse, altta yatan bir sebep olup olmadığını öğrenmek için iyi bir adım olmuş. Alerji, emilim sorunu veya başka bir sebep olabilir, ama doktorun yönlendirmesiyle ilerlemek en doğrusu. Üzülmeyin zaten ek gıdaya ne kalmış kilosuda iyi bence