Keremduyguegemen 4ay 10gunluk olduk kilosu 7kilo uzerinde gelisimi kilosu iyi dedi doktorlarimiz mamaya devam ama simdi gunde 2 defa veriyom arada oda mecbur kaldigum zamanlar 60ml ogle 60ml aksam uykusuna yatirma dan saat 9 gibi veriyom tavsiye ederim gerci bazi arkadaslar bana karsi cikiyo ama Ben kullandigim seyleri oneride bulunurum kimseye kafadan bilgi vermem siz isterseniz doktorlariniza danisin