Nekwam Başlıktan anlaşıldığı gibi 👇🏻 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/192043-leslieyle-42-g-n-de-zay-fliyoruz Öncelikle ilk 3 msji ve sondan yukarı okumanızı tavsiye ederim 🤗