aybarsbebekk ilk bebeğim zordu ilk üç ay sonra düzeldi
Lakin genel olarak gündüz uyumayan ağlayarak alt üst değiştiren banyoda tırnak keserken uyurken uyanırken hep ağlardı hala zorla alt degisirim. Oğlumun uyuması için evdeki tüm ışıklar kapanmalı babası ben yanında olmalıyız . Yemek yemesi içinde evde olmalıyız gündüz uykusu bile bölük
Sokakta parkta çıkartıp ekransiz büyütmeye çalışırım dışarda kendini yerlere atar taş yemesine izin vermedm diye
Yani hamilelikte zorlandım. Kızımda doğdu hiç Zor dgldi yine pek uyumasada en azndna çok kolik dgldi çok mutlu oldm . Son iki Aydr kızım 4 ay atağına erken girdi sanırım bir buçuk aydr duzleemdk biraz aşağıya inerseniz güzel yorumlarımı görürsünüz. Her çocuk aynı olmuyor
Herkesin evde başka skntiisi var
Ailenizin destekçi olmasına sizi rahatlamasına sevindm..
Bnce anın tadını çıkartın. Doğunca çok çabuk büyüyorlar bir anlarını kaçırdım diye aklım çıkıyor . Rabb’im hakkıyla yetiştirmeyi onları incitmemeyi nasip etsin. Banada dua edersiniz sevinirim