ecib Allah razı olsun öncelikle. Rabb’im karşınıza içinizi ferahlatan insanlar yükünüzü hafifletecek insanlar çıkarsn. Şikayet etmeyi sevmem lakin mızmıanmaya pekte bir müsaitm diyebilirm. Genel olarak kendime ibadet halinde olduğumu ve Allah’ın emaneterine hakkıyla bakan gerektiğini telkin edip dururm. Her an şükür etmeye çalışırım çünkü onlar benm nese ağacım . Rabb’ime şükürler olsun
Oğlum genelde ağlayan bir bebek . Bu durum gün sonunda beni tüketiyor gece uykularında da ağlamaya başladı bu aralar eskiden de vardı bitmişti smdi tekrar babası görevdeykenmi neden tam bilmiyorum çözümün her zaman şefkatle yaklasmamda olduğunu düşünüyor hatta okuduklarımdan dolayı böyle biliyorum.
Ama her zaman tahammüllu bir anne olamıyorum elbette bnde insanım diyorum ama uykzluk vsvsvsv bissüru sebeb sonunda ben tükenmiş hissediyorum birde regl ile çakışrsa duygularım zirve
Dua edelim birbirimize elhamdülillah sagliklilar Rabb’im bu günlerin kıymetini bilerek geçirmeyi nasip etsin