gger Benimde böyle silik cıkmıştı test yaptığımda gebelik var bencede çok yeni olduğu içim siliktir. Adet gecikmesini bekleyin yinede baktınız 1 hafta geçti yok kan tahlili yaptırırsınız kesin sonuc cıkar
ornitorenkperi beyzanuroz sağlık ocağında ki ebeye attım 2 gün gecikmeyle çıkmaz orda tek çizgi var gebelik yok boş yere gelme dedi
damlaasel_ ornitorenkperi ornitorenkperi o nasıl oluyor anlamadım benim adetıme 5 gün vardı erken gebelık testıyle bu sekılde sılık çıktı lan verdım hamıleydım
damlaasel_ ornitorenkperi kuruma cızgısı degıl bence 5 dakıka üçünde cıkdıysa hamılesınız kan verın bence hemen
pogacayanaginannesi ornitorenkperi bence hamilesin gidip kan versen net öğrenirsin yada bir iki gün daha bekle öyle tekrarla testi
ornitorenkperi beyzanuroz tamam kuzum bir gidip kan vereyim akşam ona göre beklerim kadın Doğuma giderim direk