


Kızlar var mı yok mu acil söyler misiniz markasını da attım . 2. Gün gecikmesindeyim. Regl olacak gibi ağrım var sinir de var yani normal bütün belirtilerim var hastaneye gidemiyorum normal gebelik testi yaptım çıkmadı tek çizgi var ama bu böyle çıktı