lavinyalp ben öyle düşünüyorum hemen kendinizi korkutmayın. Kendimizden pay biçin küçükken hepimiz bu tarz hareketler yaptık oynadık yürdük otizimmiyiz? Hayır değiliz. Çocuk herşeyi görücek tanıycak öğrenicek sadece dediğim gibi bazı hareketlerin önüne geçmek lazım. Ben çok iyi hatırlıyorum çok dönerdim etrafmda annem bana dönme bağırsakların döncek tuvaletini yapamazsın diye korkuturdu :))).. seni anlıyorum bende bir ara takıldım bu tarz konulara ve bebeğimin üstüne çok gittim bu sefer çocuk sıkıldı yapmamaya başladı söyle tekrar et diyordum kafa sallıyordu hayır diye. Bu sefer serbest bıraktım televizyonumda açık sürekli canı isterse bakıyor istemezse bakmıyor arada kendi kendine oynuyor arada beraber oynuyoruz yanii zamanlar herşey ben bazı anneleri gerçekten anlamıyrm evet etkinlik güzel birşey sürekli eğitici birşeyler güzel ama bırakında bebek bebekliğini yaşasın şakır şakır oturupta bizimle konuşamaz zaten bizler istiyoruz ki 2 yaşına geldiğnde konuşsun anlatsın hatta prof çıkartıcaz nerdeyse :)) sakinn olun herşey yolunda merak etmeyin sadece dedğim gibi hareketleri sıklıkla yapmasına izin vermeyin uyarın sürekli gözünüz üstünde olsun tabikii doktorunuzada sorun ama bence sıkıntı yok. Otizim genelde kendi aleminde göz teması kurmaz adına bakmaz ilgilenmez getir dersin getirmz sakinlğe bürünür sizden apayrı bir dünya oluşur bunuda çok net anlarsınız zaten.. sıkmayın canınızı :))