huri123
Ben bir yaşından sonra bir anda kesmiştim mama dediğinde su veriyordum. Biraz zor oldu kızım çok sert karakterli ama ben dirayetli oldum gece ağlamasına uyanmasına falan bakmadım o ağlamalar bir haftaya falan azaldı. İki yaşına giricek hala bazen uyandığında şansını dener mama diye ama gece mama yok icmiyoruz dişlerimizi curutuyo diyorum. Aslında gündüz de kesebilsem çoktan unuturda gündüzü kesmedim bı turlu mama uyku arkadaşı gibi oldu bizde. Öğlen ve akşam uykusunda hemen mama meme saati diye alıştı içmeden uyutamiyorum 🤦🏻♀️