tubis28 bugün 3 aylık sütü erittim tadı çok kötüydü. Baya bozuk gibi. Vermeye cesaret edemedim o yüzden. Aslında derin dondurucu 6 ay falan diyorlar ama🤷♀️ benim şöyle oluyor mesela 5-10 defa çekiyor çekiyor sonra süt geliyor sanki. Bidaha yutkunmaya başlıyor seri şekilde. Sanırım bundan bıktı. Beklemek istemiyor sütün gelmesini