Benim de sütüm azdı emiyordu bebeğim ama yetmiyordu. 2,5 ay direndim ama ebelerin her gittiğimde kilo alımının çok az olduğunu söylemesinden dolayı e tabi bide lohusayız sürekli ağlardım bebeğime yetemiyorum diye. 3 aydan itibaren meme+mama olarak gittim şuan 5 aylık. Şükür kilosu da iyi boyu da. Yani kısaca kendini çok üzmemeye çalış emzir emzirmeyi bırakma. Bu arada sütün yetmiyor olabilir mi ?
Eğer yetmediğini düşünüyorsan takviye al sütünü arttırmak için. Baktın olmuyor mama ver bence günah bebek aç kalmasın.