mgshnaslna gamzevren benimde çok dikişim vardı ama doktorum hiç bir şey sür dememişti 15-20 gün arası düşmüştü
gmz10 gamzevren Batikon sürmüştüm ben de bir de medacassol krem vermişti doktor günde 1 kere de onu sürmüştüm. Saç kurutma makinesinin soğuk tarafıyla da kurutuyordum. Sık duş almak da iyi geliyor.
1anonimm Benimde iç dış dikisim vardı 27 gün oldu doğum yapalı ve batikon ile 15 günde iyileşti. Yanlız ben kendim uygulamadim düzenli her gece eşim sürdü ve kurutma makinesi ile de kuruttuk çabuk toparladı
aybus6101 gamzevren ay bana kuru tut demişlerdi batikon falan da vermediler 1 buçuk ay ölüm ağrısıyla yaşamıştım eşim de yanımda değildi devlet hastanesinin abv oturamadım yatamadım doğumum dikiş anı vs travmadır benim için hatırladıkça acı çekiyorum hala sonra batikona geçtim batikon harika acı alıyor
ysen aybus6101 bende aynı durumdayım şu an 1 ay oldu ağrı perişan ediyor batıyor yanıyor kaşınıyor enfeksiyon yok kanlarıma baktılar vs yarım da ultrasonla bakıcaö dedi doktor alttan mı bakılıyor nasıl ilerliyor dikiş süreci
gulmuay Vatikan vermedi bi krem verdi, iyileşmesi uzun sürmüştü süreyi hatırlamıyorum. Arada sarı kantaron sürüyordym iyi geliyordu
pinar180 gamzevren 30 gün sonrasında yavaş yavaş dökülüyor dikişler. Tahretten sonra peçete ile kurutup batikon sürün pedinizi sürekli değiştirin ki nemli olmasın orası
eylulu gamzevren bende hep batikonladım ve saç kurutma makinası ile kuruttum sık sık ped değiştirdim 1 ay da düştü iki doğumumda aynı şekilde olmuştu rabbim kolaylık versin inşallah
mer750_ gamzevren batikon geç iyileştiriyor canım batikonu ılık suyla karıştırıp sürüyordum duş sonrası küçük havluyla kuruladım hep tuvaletten sonra da sürekli kuru tuttum iç çamaşırını sık değiştir günde 5 6 kere değiştiriyorum 1 ay oldu iç dikişlerim düşüyor ben bide bana doktorum Bi sprey yazdı bunu sık çabuk iyileşir dedi kurulamana gerek yok o spreyi 400 liraydı istersen adını verebilirim
durubebek_ gamzevren 1. Ay kontrolümde benim erimişti ama ben kuru ttum her lavabo sonrası kurutma makinası ile kuruttum bide hava alması lazım tabi