Selamlar normal doğum yaptım ve vajina girişinde ve içerisinde biraz dikişim var. Bunlar ne zaman kurur acaba? 20 gün oldu henüz doğum yapali. Bir de dikiş bakımını nasıl yapiyorsunuz doktorum bana dikişler düşene kadar her tualet sonrası batikon sürmem gerektiğini söyledi bende o şekilde yapıyorum 20 gündür ama dikişler hiç kuruma belirtisi gostermemis. Afedersiniz ama orası hep ıslak bir bölge nasıl kuruyacakki. Sizler neler yaptınız hızlı kuruması için. Bir an önce kurusun düşsün çekilmiyor valla kaşıntısı 😊