gzmdasss kizinaasikbiranne azalıp düzeleceğine daha da artıyor galiba yapabileceğimiz şey alışmak olacak başka birşey yok
gzmdasss Fadime17 aynen öyle birşey istiyor veriyorum neden verdim diye ağlıyor geri koyuyorum neden koydum diye ağlıyor sabrımı sınıyor
Ceylanmehmet gzmdasss bana bazen vuruyor ama anlatıyorum ona çok öyle yok yani sürekli olan bişey değil
BeyzaKeles gzmdasss geçeceğini düşünmüyorum oğlum 2,5 yaş bazen iyi bazen bu benim çocuğum mu diyorum
caglakarel Bebeğim 2yaşında nezaman uyuması gerekse aglıyo gece saat 3 ve hala uyumamak için aglıyo kafayı yıycek durumdayım eşimden asla destek yok ve ailem bana çok uzakta tek başımayım ve artık bende oturup ağlıyorum napcam onuda bilmiyorum