Zehra-kmt Ayyy tel değilimişim sevindim 🥲6 gün geçti hala olmadım kaşıkta ağrılarım oluyor ara ara geçen ay 8 olmuştum bu ay gecikince bi korkmadım değil
fatmaselbala churchil benimde 10 gün gecikti test yaptım negatif kan verdim gebelik tok bugün oldum olmasam da iyiydi ama hayırlısı 🤣🤣
churchil fatmaselbala kan vermem heralde artık zaten şüphem yokken test yaptım varsa da var modundayım 😂 ama yoktur yani sanmıyorum. En son artık bir kaç kilo maydonoz alıp suyunu içmeyi düşünüyorum
esra55_28 Bende geçen ay spiral taktırdım bugün az bisey lekelenme oldu normalde regl 15 ama takvimde 17.si yazıyor spiral böyle bisey yapar mı kızlar bilgisi olan yardım etsin ağrım var ama ara ara bir türlü tam anlamı ile gelmedi 😬
churchil artikbiranneyim yok ya bu ay iptal bence 😂 artık kesin kanaat getirdim resmen tüm türk kadınları eli kulağında mı artık başka yerinde mi bekliyorr 😶
fatmaselbala churchil 🤣 Maydonoz mantıklı ancak keser heralde hatta pardon açar diyim bende bol bol yedim testler negatif çıkınca 🤣🤣 hayırlısı diyelim stressiz beklemek tek çare 🤣
Senaikra2121_ Valla başka yerinde bekliyoruz artık arkadasin dediği gibi tuvalette yatacaz bu gidişle sancı var oldum olacam derken birsey yok çok taktım kafaya
churchil fatmaselbala kesmesin lütfenn 😂 tamam stres olmuyorum diyorum ama yani hala buralardayım işte 🤷🏻♀️
Senaikra2121_ Peki birsey soracam sizlere çok afedersiniz ama akıntıniz var mi benim kaç gündür hiç yok normalde çok olur günlük ped kullanıyorum bilmiyorum adet dönemine yakın mi böyle oldum analamadim
Yusuf44 Senaikra2121_ bende 4 gündür geciktim normalde akıntı oluyor aksine kuruluk yaşıyorum neden böyle oldu ki 🤷
fatmaselbala Senaikra2121_ benimde olmadı normalde olurdu olmadı ne oldu buna anlamadım ama adete yakın çok çok az oldu
Senaikra2121_ Yusuf44 aynı benimde kup kuru normalde çok olur ya biz niye böyle olduk bu ay kafayı yiyecem
Yusuf44 Senaikra2121_ bende anlamadım niye böyle olduğunu birdaha test yaptım negatif stresten geciktik galiba 🤷
rumeysaatk Ay bende en son 17 şubatta oldum 2 gündür tartusal adet söktürücü kullanıyorum eşimde korunuyor ama aklıma kötü şüpheler geliyor
Senaikra2121_ rumeysaatk şimdi eczaneden aldim bende acaba kaç günde söktürür bilginiz var mu kullanan bende emziriyorum kızım 15 aylik