Zehrauzunoglu gazın varsa eğer bir ortamdaysan ordan çık lavaboya git hemen çıkar öyle gelince tutma sonra birden çıkınca insan rezil oluyo normal doğum yaptıysan olabiliyor oda bişey mi ben bir ay idrar kaçırıyordum tuvalete yetişemiyordm damlaya başlıyordu allahtan depend kullanıyordum doğumda çok zorlanmadan kaynaklı kaslar gevşiyor ondan olabiliyor 1 aydan sonra düzeldi zaten.