BelisMelis411 öncelikle çok geçmiş olsun ikinci bebeğimde aylarca çektim herkese farklı şeyler iyi geliyor ben yapmaman gerekeni söyleyim öncelikle
Az su içme beslenmene dikkat et ve uykunu mümkün olduğunca al.ayrca emzirme pozisyonu yanlış olabilir bebek kavrayamadigi zaman da bu sorun olabilirmiş.ayrica havalandırmasi da gerekir göğsünün evde yabancı yoksa aç yani.😁
Ben garmastan pomad
Lansinoh
Thremcin ve fito krem (genel cerrah vermişti)
Bal mumu
Kantaron yağı
Saf zeytinyağı
Hatraldiklarim bunlardi.. bazılarının emzirme öncesi yıkanması gerekiyor bunu unutma canım. zamanla geçti şükür.insallah senin de en kısa sürede gecer