Bende de oldu ağlayarak emziriyordum kanamalı yara değil ama et eziği acısı pek beter bir acıydı bana en iyi gelen tahin üstü yağı oldu tahinin üstünde biriken yağı alıyordum bir kaba her emzirmeden sonra sürüp üstüne plastik göğüs kapaklarını kapatıyordum memede kalıyordu yağ bir yere bulaşmayıp emiliyordu güzel bir e vitamini olduğu için çocuk da emebilir demişti doktorumuz tavsiye ederim ben üç aylık olana kadar kullandım