surprizbebe edplt şöyle nispet yapar gibi yazıyorsunuz ya🫤 1000er gr almış ortalama daha nolsun yani.
mamabear_ Yani burada cidden düşük kiloyla uğraşan bir sürü anne varken bu soruların kasten sorulduğunu düşünüyorum ya. Tebrikler tostombik bir bebeğiniz var en kilo alan sizin bebeğiniz diyelim tatmin olun
pogacayanaginannesi edplt şaka falan yapıyorsunuz herhalde bebekten beklentiniz ne anlamadım 4 aylık bebek kilosunda şuan ?
Usnac1995 edplt Herkes saçma bulmuş ama cidden bende yaşadım aynısını😂 2 aylıkken 6 kiloydu, 4 aylıkken 8 kilo Gören bir kaç kişi ne kadar zayıf demişti. Hatta hiç büyümemiş diyen bile oldu 🥲 Öyle boğum boğum bir bebek değildi cidden zayıf duruyodu
Deletedmom_215 edplt canım seni üzmek istemem ama gelişim geriliği var gibi acil cocuk endokrine gidin Allah yardımcınız olsun 🙏🏻
edplt Arkadaşlar soruyu bilerek tabiki sormadım lütfen sakin olun çevremdeki insanlar söylentiler yüzünden bu soruyu yönelettim keyfimden değil zaten bebeğim 4 kilo doğdu @"
oglumubeklerken edplt 4 kilo doğmuş tamam da 2 ay boyunca iki kilo almis yani ayda 1 kilo almış ve bu gayet normal siz ayda kaç kilo almasını bekliyorsunuz
Mikisss edplt 4 ayına gecmiş KL 4 500 qram olan bebeğim veeeee amann bu bebekde ne agirmiş kolum kopdu diyen ben🤣
brc1a edplt saçmalama gayet iyii maşallah 🧿benimkide 2 aylık 4900 doktor normal dedi. Ben mamayı bıraktım sütümü arttırmaya çalışıyorum
meeerve 7 buçuk aylık bebeğimin 6 buçuk kilo olması şoku 😂 ( prematüre ) Açmış olduğunuz konu şaka olmalı başkalarına zayıf gelebilir çocuğunuz ama eminim zayıf değildir ki iyi beslendiğinden eminseniz neden sorun yapıyorsunuz bunu
elifozkan edplt evet malesef bebeğin cok zayıf mama desteğiyle ilerlemelisin hatta mama yetmez ek gıdaya geç direkt