edplt 2 aylık bebeğim gözüme zayıf geliyor 6.200 kilosu hiç göstermiyor ama doğum kilosu 3900 sizce nasıl
Laydaren edplt Hiç persentil diye bir şey duydunuz mu ? Bazı anneler gerçekten çocuklarının kilosundan rahatsız olduğu için söylüyor. Ama siz bariz ‘hey maşallah’ tebriğini almaya gelmişsiniz.
Lavinia_- edplt bebeğinin kilosunu dert eden annelere daha fazla dert olmak için sormuşsunuz soruyu resmen . Size ve çevrenize gözlük öneririm
rumeysamine edplt 4 aylık bebegım 6200 gram doğum kilosu 3750 daha ne kadar kilosu olmasını beklıyorsunuz acaba