BendedeYok çok geçmiş olsun . Ordaki doktorlarla kalmauın derim ankarada hacetepe üniversite hastanesi var . Orda bir doktor bulup baktırın bence. Benim kızımdada 6 aylıkken okzalat yğksekliği vardı başka bir hastane kötü şeyşer söylemişti. Sonra havetepe götürdm. Diyet yaptık 2 yaşına kafar şükür normale dönmüştü. Genetik teste yapılmıştı. Üzülme lütfen güçlü ol yanında olaun bebeğm yeyerli sağlığıda düzelir zamanla inşallah. Yada alışıyorsunuz maalesef