BendedeYok kendini üzmemeye çalış ,yaşadıkların kolay değil tabiki de.Allah yardımcınız olsun.Yakın şehirdeki veya Ankara’da filan doktor araştırın alternatif tedavi yöntemleri var mı diye … Bebeğin büyüdüğünde tıp gelişir ,çaresi bulunur belki de.Yaşadıkların zor ama gönlünü ferah tutmaya çalış canım☹️