nickbulmasorunsali bunu ben biraz araştırmıştım. 12 ay öncesinde hastalığa yakalanma durumunda bebeğin vefat etme riski sonrasına göre çok daha yüksek olduğundan 12 ay öncesinde aşıya başlamayı tercih edebiliyor doktorlar. Ama bu bulaşıcı bir hastalık olduğu için bebeğin kapma ihtimali düşükse erken başlayıp fazla doz yaptırmaya da gerek olmayabilir. Doktorunuzun yaklaşımı mantıklı bir yaklaşım aslında.