likeli Yani özellikle şu menenjit aşısı konusunda açıkçası kafam karışıyor her doktor farklı söylemde bulunduğu için . Dediğim gibi kendisi profesör doktor . Bana dediği şey eşin ya da sen sağlıkçı veya öğretmen iseniz ( riskli olarak gördüğü mesleklerdenmiş ) ya da çocuğunuz kreşe erken yaşta verilecekse erken başlanır , çocuğuna sen bakacaksan ev hanımıysan 13.ay ideal dedi . Ne kadar doğru bilmiyorum . Çoğu kişi menenjite de erken başlıyor sizin yaptığınız doğrusu gibi geldi .