efnanebrarnisa
8 ve 2 buvuk yasında var oglum.
Hep dışardayım.Bebeğim 2 aylık olduğundan beri abisinin okulu,kursu,sporu derken şu zamana kadar iyi idare ediyordum.
Kendim de sosyal biriyim.
Ama bu ara 2 yaş sendromu nedir bebegim çok huysuz yinede çıkıyorum.
Rezillik yaşıyorum 😀
Ama evde olursa iyice asosyal olur.
Alışacak topluma uygun sakin davranmaya yapacak birşey yok hayattan kısıtlamayın kendinizi bizim yaşlarda ki çocuklar hep öyle.🤷♀️