efnanebrarnisa benimde 2 tane biri 2,5 yaşinda küçüğü daha 1,5 aylık kırkımız yeni çıktı bizde yeni yeni çıkmaya başladık. Büyük çocuğumun yaptıklarını bi görseniz ne rezillik ama hiç takmıyorum çünkü bu yaş grubu hep böyle dışarı çikmak onlara da iyi geliyor bana da alışveriş market işlerimi de sipariş veriyorum yada eşim evdeyken gidip eksikleri alıp geliyorum sakin kafayla oğlumla markete gitmek tam rezillik çünkü 😄