manzaramistanbul
Siz çok aktif kullanmıyorsunuz sanırım burayı yorumunuzdan bunu anladım . şimşekli olanlar o görevi yapıyor ben kalpli olduğum için öyle sandınız sanırım fakat yine de sorma şekliniz üzdü belki arkadaşlar da tanıdığı için beni sizin tepkinize,sorma şeklinize şaşırdiklari için yorum yaptılar kaldı ki siz de şaşırirdiniz buraya hakim olsaydiniz ,sağlık postuna destek veren insana o tarz soru pek sorulmuyor hatta böyle sağlık postuna yazan yardımcı olan çok kişi olmadığı için çok daha absürt kaldı sorunuz o yüzden yorumlar sert .