manzaramistanbul Bebeğim 20 aylık midesini üşüttü sanırım 1 saatte 10 a yakın kustu. İçtiği suyu bile kustu acilde iğne yaptılar . Metpamidle başlayan iğne bacağına yaptılar acaba iğne zararı olur mu serum yapmadılar. Pimpirikliyim. İğne sıkıntı olur mu
hunilimomy manzaramistanbul metpamid bulanti ilaci cok sık kusmasi oldugu icin damar yolu zor bulunur buda bebegi yıpratır o nedenle igne tercih etmişlerdir gecmis olsun
manzaramistanbul Meri-Mel merhaba baya kişiye yanıt vermişsiniz acaba siz bu işten para kazanıyor musunuz
Meri-Mel manzaramistanbul Nasıl yani? Yardımcı olayım diye yanıt veriyorum hayır para kazanmiyorum,ilk kez böyle şey duyuyorum sadece aktif kullanıyorum uygulamayı 🥲
BalBocugum manzaramistanbul öyle olsa ne yapacaksınız ne olacak? Korkunuz çok çabuk geçmiş sanki. Evladınızı bırakıp düşündüğünüz duruma bakın.
Nilfe_eflin manzaramistanbul Evet aylık 60 bini buluyordur sende katılmaz mıydın şaka mısın ablacım ? Açtığın posta bak yazdığın merak ettiğin konuya bak ne çabuk iğneyi unuttun
Aklimideliricem Neden sıkıntı olsun aynı ilacı seruma koyuyolar zaten sen bol bol su içermeyen çalış serum sadece sıvı kaybını önlemek için
Pirasalipuding Meri-Mel tövbe estafirullah daha neler insanlara iyilikte yaramıyor 🫢 @manzaramistanbul velevki para kazanıyor olsun çocuğunuzun derdini unutup aklınıza bunu sorgulamak mı geldi ?
GezginPaNDa Zararı olan bir ilacı doktorlar neden yapsın. Yaptıkları iğne kusmayı engelleyen bir iğne
Meri-Mel Pirasalipuding Çok şaşırdım vallahi ne diyim ,ne diyeceğimi de bilemedim yani yardımcı olmak için bunu da duydum ya daha herhalde elim gitmez 🤣🙈😂can sıkıntısından gülüyorum her posta yardımcı oluyorum özellikle sağlık salakmis gibi hissettirdi😁👀😵💫
Meri-Mel hunilimomy Herhalde öyle ama herkese yanıt vermişsiniz derken inceleme de yapılmış gibi kendimi bir tribe soktum 😙😅👀🙈🤣
Pirasalipuding Meri-Mel 😄post niye açılır insanlar yorum yapsın akıl fikir versin diye açılır. Yorum yapanlarıda acaba kaç para kazanıyor diye sorgulamazsın hatta kimsenin aklına gelmez ama bu ablamızın kafa başka kafa zehir maşallah zehir 😂😂
Meri-Mel _YanakReisinAnnesii Ahahaha ya vallahi gören de ciddi sanıp işi gücü bırakıp bu işe atılacak 😅😅👀👀🙈 Her gün daha ne olabilir ne duyabilirim diyorum bu nirvana herhalde 🥲🤣
_YanakReisinAnnesii Meri-Mel pembe kalpli falan görünce başka şeyler geldi aklına zaar 😂3 buçuk yıldır buradayım böyle birşeyi bende ilk defa görüyorum 🫠😂
manzaramistanbul _YanakReisinAnnesii sende araya salça olup birilerine yaranıp destek olunca kafan arşa mı eğiyor zaar
Meri-Mel Pirasalipuding Hayır bide kavga ortamı olsa bir şeyi aşırı savunsam post öyle bir post olsa siz herkese yanıt vermişsiniz bir şeyi de bu kadar savunuyorsunuz para mı kazaniyorsunuz dese bir derece de sağlık konusu ya ulan cevap vermek istemiyorum tribe girdim kendimden şüphe ettim kaynana postu olsa yorum yaparsınız da değil bu post 😂😂😂😅