Lilysa ben zaten ezelden bu görüşü savunurum soy kadınlardan gelir soyismi de kadınlardan gelmeli kesinlikle . Bir anne için evladı bellidir doğurduğu kişidir ama bir erkek için belli değil günümüzde DNA testi ile babanın kim olduğu anlaşılıyor peki eski devirlerde nasıl anlaşılıyordu kimse bilemiyordu ki😂 soyunun aslında kendi soyu olmadığını öğrenemeyen yüzbinlerce büyüklerimiz olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam 😂😂 yanlış anlaşılmasın bel altı vurmuyorum kötü damlalar yapıştırmıyorum hiçbir ninemize büyüğümüze ama şu da bi gerçek toplumda çok eski çağlardan beri çarpık ilişkiler aldatmalar var ona dayanarak hiçbir erkek soyunun kendinden geldiğini net bir şekilde iddia etmemeli 😂😂