zzehir evde sizin dışınızda biri yoksa çok zor ve bu durumu çocuğun gelişimi için uygun bulmuyorum ben çocuk tek başına sıkılıyor ilgi istiyor siz ise sürekli telefonda çağrıda oluyorsunuz benim bebeğim de 4,5 aylık doğum iznim felan bitti istifamı verdim tamam çalışmak güzel bir şey ama çocuğunuzun da büyüyene kadar size ihtiyacı oluyor