Elifelifelif canım benim garantisi bitmeden motoru yandı ve gebelik şu bu derken ben sadece robotu çalıştırıyordum. Philipsi çok nadir kullandığım halde motoru yandı. Teknik servis bile şaşırdı kullanıcı hatası dedi. İncelemeye gitti ancak bizden kaynaklı olmadığı için motoru değiştirdiler. Ayrıca büyük başlığı halı tüylerine takıldığı an makina arıza veriyor ikide bir. Motor yandıktan 6 ay sonra şimdi ışıklı başlık bozuldu çalışmıyor çok çok pişman oldum. Toz torbalıyı anneme vermiştim bu daha pratik rahat olur diye ama bir hayrını göremedim. Yenisini de alamıyorum şimdi.