Ben dyson kullanıyorum çok memnunum kayınvalidem süpürge alırken dedik sende dyson al o Philips aldı şuan pişman büyük temizlik yaparken benim eski süpürgemi alıyor. Küçük kırıntıları çekmiyormuş birde kedilerimiz var kumu da çekmiyor pişmanım diyor başka da birşey demiyor iyi düşün karar ver sende canım hayırlı olsun şimdiden.