@Poyraz-bebek21 ben de anlamadım, 6 ay olmaya 2 haftamız var daha hiçbişey vermedim, çünkü çok fazla uyarıyorlar 6 ay sadece anne sütü veya formül süt diye, bazı durumlarda doktor 4.ayda ek gıdaya başlatıyormuş ama buraya yazanların hepsinin çocuğunun özel sağlık durumu yok anladığım kadarıyla, 4 ay çok ama çok erken yapmayın nolur