Amineyusufmuhammed Ertugrulun_Annesii ver az az eline elma dilim leri armut sert meyvelerden dilim kesip ver corba sularindan ver yemek sularindan az verin ama hepsinden 1cay kasigi tatsin yeter
uyanik_ikra06 Amineyusufmuhammed iki gundur bir çay kaşığı yoğurt veriyorum mayaladigim yoğurttan tabiki ama böyle ogulceyerek yiyo
Amineyusufmuhammed uyanik_ikra06 eksi olmasin ve çok az ver alisana kadar öyle yapiyo benim kizim veriyom cikariyo du tekrar istiyo bagiriyo du Ben az yine veriyom
Amineyusufmuhammed Yakar ver az verin 1cay kasigi kadar fazla degil ve seninki dişi varsa eline elma portakal armut erik ayva verme disiyle koparir sende puresI ni yap
Yakar Amineyusufmuhammed şey oluyor cnm meyve emzigi ppure haline getirip suyunu veriyorsun ya emiyor ondan kullansam diyorum
Lokumtosunannesi Yakar evet 4,5 aylıkken minik minik tadimlara başladık 5,5 aylıkken artık çorbalara kahvaltıya iki öğün şeklinde basladik
Amineyusufmuhammed Yakar olur ama onemli olan kendi eline ver sert meyvelerden hani o dokunma hazzini alsin ama suyu için o guzel fikir😆neyse bende alim banada akil vermis oldun tesekkur ederim
Seherinizim Prensesss_annesiii hazır herobaby nin meyve sebze püreleri var 4 aylık olanları onlardan veriyorum çorba sularından sonra meyveleri ezip veriyorum şimdiden alışması daha iyi olur bence
Amineyusufmuhammed Seherinizim ya onlar hazir gida saglikli degil yine siz bilirsiniz benim tavsiyem taze el yapimindan yana
Amineyusufmuhammed Ertugrulun_Annesii kolay gelsin zor oluyo alisana kadar biciriklar zorluyo biraz sabret 😊
Sadiyealp Prensesss_annesiii yogurttan veriyorum tadımlık Bi skntı olmadı kendim ev yapımı meyve suları yapıyorum oğluma da tatırıyorum havuc falan veriyorum eline zaten bu sıra herseyi istiyo 5 aylık oluyoruz yrından sonra yemek sularından cok az olsun veriyorum ama artık başlıycam kabak falan haslayıp vermeye bence Bi skntı olmaz❤️😊
Amineyusufmuhammed Sadiyealp kati yemek purelerine baslama daha cok erken 7 8aylik baslaniyo onlara yinede siz bilirsiniz😉
Pembebeyaz Meyveleri eline vermeyin çok tehlikeli damakla kaporabilir o yüzden delikli emzik alın içine koyup kapatın o şekilde suyunu çeksin . E bebekte var.Eline sadece havuç verin onu koparması mümkün değil.
Amineyusufmuhammed Pembebeyaz Ben doktorlarla icli disli oldugumdan bi sikinti duymuyo lar sert oldugu surece bisi olmaz diyo Ben 10 gundur veriyom çok sukur bisi yok aksine tutma yakala ma refleksi olustu ve çok mutlu oluyo