papatya_18 Orenda_ 2 kardeşiz büyük benim 4 yaş küçük bi erkek kardeşim var. Yani bazı zamanlar ablam/abim olsaydı demişliğim oluyor😇
Tazeanne0134 Meri-Mel kız niye şaşırdın niye o kadar ara vermişler olmamış mı yoksa kendileri mi istemiş
fbetul4270 Orenda_ 6 kardeşiz ben 3 numarayım 2 tane ablam var en küçüğümüz erkek. Keşke birde abim olsaydı onun dışında iyiki bir sürü kardeşim var. Ayaklarına taş değmesin ❤🌸
gdt uykusuzanne__ ahh bu babalar.. benimki de daha bekarken 10tane oğlum olsun meyhane köşelerinde sürünsün de birtane kızım olmasın demiş. 3 erkek sonrası 2 kızız. Adam yine de şanslıymış hem abimler hem biz hayırlı evlat olduk. Ama yaranamadık hiç bir zaman.. hep babalık yapması gereken yerde yoktu.
forumgurmesi 2 kardeşiz, 4 yaş küçük kız kardeşim var. Dostum en yakınım iyi ki var. Ama ablam ve abim de olsun isterdim:)
Hazom Orenda_ üç kardeşiz. En büyük benim. Bi küçüğüm kız, en küçük oğlan. İyi ki varlar ömürleri bereketli olsun ❤️🤲🏻
ozr42 Orenda_ 3 kardeşiz 2 abim var . Kaza kurşunuyum 😂Bende bi tane kız kardeşim yada ablam olsun isterdim . Abilerle çoğu şey paylaşılmıyo maalesef . Hem cins lazım 😂 Ama abilerin olmasının güzellikleride var kötü yanıda
Orenda_ ozr42 Ahaha kız kardeşim aklına gelirse arar öyle derdini falan da hiç anlatmaz herkesin kız kardeşi de aynı değil aşkom kız ben çok isterdim hepsiyle çok çok yakın olmayı 😐
Bal_prenses Orenda_ 3 kardeşiz bir abim bir ablam var kendimi bu konuda çok şanslı hissediyorum şükürler olsun 🥰