Orenda_ 21 kardeştik 3 ü vefat etti 18 kaldık 3 annem var biri vefat etti öz 6 kardeşiz öeln falan yok bizde diğer annemler de var eğitimsizliğin hazin sonu maalesef ama bazı kardeşlerimi severim aramız çok iyidir bazılarıyla 3 senedir konuşmuyorum başka çocuk düşünmüyorum ben olursa 4 5 sene sonra olsun isterim bir tane daha değil ama olursa o arada nasip bir şey diyemem