Ya benim bebeğim de kilo alamiyor 3 aylikken bi anda durdu kilo alımı ama hep alt sınırda persentil tablosuna göre o yuzden de 6bucuk aydır doktorumuz hic mama onermedi mama iyi bir sey degil bol bol emzir dedi bende öyle yaptim ama benim bebegimin reflüsu var ve aşırı kusuyor daha yeni yeni biraz kusması azaldı zaten daha bi 10-15 gündür de ek gidaya başladık ama hic bir sekilde duzenli ek gıdada almıyor sabahları ceyrek avakado yiyor onun dışında sebze puresi yapiyorum yogurt yapiyorum cok isteksiz yiyor halbuki ek gidaya baslmadan önce de her seye saldiriyordu yemek icin ama simdi hic bir seyi hevesle yemiyor cok kafaya takiyorum ve üzülüyorum ne yapacagimi bilemiyorum bu arada sütüm de bayağı var yağlı da ama reflüden dolayi sanirim kilo alımı cok az su dn bebeğim 6bucuk aylik 6300 kg 2700 doğmuştu.